Dienstag, 1. April 2008

LÅNG

Dagens tisdagstema är lång.

Det första jag tänkte på var att det är långt till julafton, och jag är glad för det, känner inte allts för det just nu, känner inte heller för att lägga up bilder till det.

Men det finns en sak till som jag tänkte på:
det är inte längre långt att hälsa på vilket land som helst... eftersom det finns flygplan, och då tar inte allts långt tid, tänk vad lång tid det förrut tåg att åker från Uppsala till Stockholm, nu går det på en "pling":
och det är långa rader med säten...
visste ni att det inte finns rad 13 i ett flygplan??!!

3 Kommentare:

En liten AnCa hat gesagt…

Gillar din bild inne från flyplanet, tyckte det var rader med väskor först ;) Tänk så snabbt man kan förflytta sig... Avstånden till olika plaster minskar kan man tycka.

Julhuset hat gesagt…

13 är ett olyckstal över hela världen, sist jag flög satt jag på rad 12, bakom mig var rad 14.

designmouse hat gesagt…

Usch. att de vågar ha ett sånt nummer.