Mittwoch, 26. März 2008

Minne

Onsdagens tisdagstema är "MINNE", och jag tänker gärna tillbaka till den tiden då jag fortfarende jonglerade, i somras 2000 åkte vi ca 15 personer här från Stockholmstrakten ner till Karlsruhe i tyskland till EJC (europen juggling convention). Där var vi i ca 10 dagar. Vi hade ett jätte tält som vi sov alla i, det ända som var jätte tråkig med hela grejen var att nån tåg mina käglor (=jongleringsobjekt) ur tältet och jag har alldrig sett dom igen= jätte tråkig. Den här koppen är min favorit-kop. Jag bli galen när sambon använda den... fast han har lärt sig att han inte få använda den!!!

3 Kommentare:

Elisabeth hat gesagt…

Ja, koppar kan vara speciella. Jag hade en sådan, men den gick sönder, tyvärr.

Johanna hat gesagt…

tråkig med trasiga koppar...
tänkte kolla in ditt tisdagstema, men det gick inte, fick bara fram att du bo i tyskland??

Nina hat gesagt…

Muggar som ger gamla minnen är värdefulla och roligt att ha.