Dienstag, 6. Januar 2009

Vinter

Det var länge sedan jag var med, men idag passar mig ämnet riktig bra och eftersom jag har varit i Norge över nyår och vi har haft en riktig fin vinter där, så har jag några bilder... kunde inte bestämma mig, därför blev det så många.
Jag älskar vintern när den är så riktig i gång, men snö och kallt, men det verkar ju bli i år även här (i Stockholmstrakten) en riktig vinter!
Jag kan tar hur många bilder som helst på vintern... det glittra och ser så fridfullt ut!!!
Vill du också vara med på tisdagstema, eller bara titta på andra, kolla in här!

8 Kommentare:

Rach hat gesagt…

stunning photography..thanks for sharing. hugs rachxx

Anna hat gesagt…

Jättefina vinterbilder :)

emve hat gesagt…

Fint!

Kaffebönan hat gesagt…

Så förtrollande vackra vinterbilder.. Man kan riktigt gå in i din värld.. ha de gott/Pialotta
http://caffepaus.blogg.se

Ps. Kan du inte ändra i din kommentarsruta så alla vi som inte har blogger kan sätta in adressen Ds

elena cn hat gesagt…

Jag älskar också det där glittret!
Jag har vaknat lite sent under lovdagarn, hrm, så jag har fått jaga solens glitter...

Johanna hat gesagt…

Vilka vackra vinterbilder! Det är bättre att ta för mycket kort än för lite kort tycker jag. För du kan ju alltid radera korten efteråt, men det är inte lika roligt att ångra sig efteråt att man borde ha tagit fler. Ha en bra dag!

Randi hat gesagt…

Vilka underbara vinterbilder. Du har har verkligen fångat det kalla och "kristalliga" i naturen! Hoppas vi får frost nu, så jag kan gå ut och fotografera lite - har verkligen saknat det. Vinterbilder är magiska.
Kram
Randi

Katarina hat gesagt…

Vilka underbara bilder, men nu vill jag att det ska bli vår, en underbar årstid som jag älskar. Jag är lika fascinerad varje år när knopparna kommer. Kram!