Dienstag, 11. März 2008

Badrum




Jag visar bara detaljer, eftersom det ser inte allts fint ut i vårt badrum...
jag jobbade i helgens och killen var under bilen...
Här får ni lite dusch-grejor, lite barnleksaker och lite söta tvålar.
Annars kan jag berätta att vi har levt ganska länge utan en riktig toalett...
den fick vi in i höstas...
fram tills dess har vi bara haft utedass...
kann ni tänker er...
jag fattar inte hur jag stodd ut med det i så många år...
och har fått 2 barn under tiden...
men nu är jag lycklig.
Flera tisdagstema hittar ni här.

2 Kommentare:

Ninni hat gesagt…

Det kan jag verkligen förstå att du är nöjd att slippa utedasset. Det kan väl möjligen ha sin charm i sommarstugan (som vi har). Men på vinter!

Nnika hat gesagt…

Åh, vilka mysiga badleksaker! Usch, utedass är ingen höjdare.. Förstår att du är glad att slippa det.. :-)