Dienstag, 12. Februar 2008

Okänd


dagens tisdagstema är "okänd", jag gick hela dagen och undrade lite vad som kunde vara okänd... tyckte att det var jätte svårt. Men sen kom jag på tre saker:
Det är okänd om den nya ägaren av den här dockan kommer att älskar den. Det kommer bli min dotter som fyller 4 år om 11 dagar, hon önskar sig en docka och jag försöka att göra en själv:



Sen tycker jag att det är läskig att tänka på hur många okända människor som åker förbi mig varje dag på väg till jobbet... dom flesta sitta ju ensam i bilen, som jag... och dom åker mot, för mig, okända mål.


och en sista okänd orsak som jag inte förstår mig på är: vissa inneblommar bli bara inte bra hoss mig... jag undrar varför??? försöka ju hålla mig till anvisningarna... alla säger att: låta man en blomma torka lite, då börja den blomma... men icke hos mig...:

2 Kommentare:

Ninni hat gesagt…

Oj, vad du är ambitiös med tre olika bilder. Bra och roligt tolkat.
Du kan vara helt säker på att dottern kommer att älska dockan. Min dotter fick aldrig se sin i färdigt skick, den blev aldrig klar...
Ja, det där med inneväxterna känns bekant...

Kattis hat gesagt…

Hej! Gillar dina bilder, särskilt den första bilden på temat Yta, jättefin! :) Tack för kommentaren i min blogg, så jag kunde hitta hit! :) Ha en fortsatt trevlig helg... Hoppas dottern tycker om dockan!